Agfa Graphics NVPrinter Xperthttp://www.tetterode.nl/http://www.beekmanstansvormen.nl/http://www.signseen.nlhttp://www.loosbv.nl/Technotape BVhttp://www.sdd.nl/http://www.zaadhof.nl/http://www.inglease.nl/
UV SpotRobatechSnel BVJolfixhttp://www.ipexgroup.com/http://www.brondrukwerkveredeling.nl/http://www.esveco.nl/http://www.robatech.nl/http://www.thesolutionshop.nl/http://www.kodak.com/go/nexpresshttp://www.drukkerijgianotten.nl/http://www.premere.nl/

Campagne ‘Je leest beter van papier’ te verdedigend

BRANCHE - Dat je beter van papier leest is zeer betrekkelijk. Natuurlijk is het lezen van een roman vanaf een iPad geen lolletje, vanaf een goede e-Reader is de 'bijna-papier' ervaring een feit. Dus een campagne met zo een titel, aangevuld met 'Je slaapt beter met paper' en 'Je doet beter met papier', zal weinig indruk maken. Het is een leuk ideetje, maar qua marketing stelt het niet veel voor om de branche te helpen.


  » Volledige artikel

meer nieuws